Barva kravaty a její význam Archive

Barva kravaty a její význam

FIALOVÁ kravata

  (Doba čtení cca 0,5 min) Fialová je někdy označována jako „barva králů“. Často je spojována s náboženstvím nebo šlechtou. Fialová barva představuje duchovno, spiritualitu a srdečnost. V závislosti na odstínu
Barva kravaty a její význam

ZELENÁ kravata

  (Doba čtení cca 0, 5 min) Zelená barva je často spojována s přírodou a životním prostředím. Je to barva vyjadřující rovnováhu, klid a naději. Zelená působí uklidňujícím dojmem nejen
Barva kravaty a její význam

BÍLÁ kravata

(Doba čtení cca 0, 5 min) Čistě bílá kravata je pánský doplněk, který nevídáme ve společnosti příliš často. Mnohem častěji se můžeme setkat s kravatou, která má bílý podklad a
Barva kravaty a její význam

ČERNÁ kravata

  (Doba čtení cca 0,5 min) Každému je pravděpodobně známo, že je černá kravata vysoce formální záležitostí. Ne náhodou se v angličtině společenské oblečení nazývá „Black Tie dress code“, což můžeme
Barva kravaty a její význam

RŮŽOVÁ kravata

  (Doba čtení cca 0,5 min) Růžová kravata v sobě skrývá vášeň červené barvy a čistotu barvy bílé. Proto je tak často růžová barva nazývána barvou romantickou. Ve světě kravat
Barva kravaty a její význam

ČERVENÁ kravata

  (Doba čtení cca 0,5 min)   Jasně červená kravata bývá často označována také jako „kravata moci“. Červená je velmi silnou barvou, která je nejčastěji spojována s emocemi, jako je láska,
Barva kravaty a její význam

BORDÓ kravata

  (Doba čtení cca 0,5 min) Kravaty v barvě bordó a ve všech odstínech tmavě červené (vínová, jahodová, apod.) jsou ve světě kravat velmi populární, a to proto, že jsou nadčasové,
Barva kravaty a její význam

MODRÁ kravata

  (Doba čtení cca 1 min) Světle modrá kravata Světle modrá kravata je velice populární volbou v jarních a letních měsících. V porovnání s tmavě modrými kravatami, je světle modrá kravata hravější
Barva kravaty a její význam

Psychologie barev

(Doba čtení 1 min) Není nic nového, že určité barvy evokují jisté pocity a emoce. Psychologové hovoří a učí o „psychologii barev“ už desítky let. Firmy například používají specifické barvy,